19 April 2011

white studio

salam sukadukakami

white studio?tidakkk..ianya kat rumah aku ajer.
adek aku amek gambar dekat dinding.
kebetulan dinding rumah aku putih.
nampak lawa jugak gambar ni
abaikan gambar aku yang pakai seluar tido


Mr.Jack

Mrs.Jack dengan seluar tido

gomok

10 April 2011

Hana Tajima

Salam sukadukakami

i love the style


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

gaya serabut(bak kate adek)

09 April 2011

Honeymoon

salam sukadukakami

lame nya tak update belog.
asek gi belog org ajer..entry ni entry paling banyak gambar.
tgk jgn tak tengok

so,hari nie aku nk cite pasal Honeymoon aku
cite dah basi dah...tapi tak per la..
buat panduan bagi sape-sape yang ingin bercuti
didalam malaysia dan dekat dengan KL

so,aku and jack deside nak gi PD ajer..dekat ngn KL.
next time leh pegi tempat lain lak.

kite stay dekat legend international water homes
tempat die mmg best..private,sunyi
senang cite,sesuai utk honeymoon or berdua-duaaan,plan for baby ker
wahhh..aku nie...

harga die dalam RM500++...
ada banyak jenis bilik kt sini.korunk leh gi website die tengok
aku amek bilik jenis Deluxe Pool Villa - Above the sea
atas laut..tapi korunk cakap nak bilik hujung-hujung sikit.
baru tak der org kaco
jgn risau,dorunk akan bagi...



the hotel

katil yang super best

room for 2-person

toilet

private swimming pool


siap ada transparent floor


model

the groom and bride


si jack and mangga nya


breakfast


bilik kami


pose sikit

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

happy honeymoon

terima kasih sebab sudi bace entry ni