Daisypath Anniversary tickers

11 May 2010

bantal

salam sukadukakami

wahhh...windu nye nak update belog
semalam jack cuti, kami berjalan-jalan lah
semalam last la kami ber'dating' sebelum kawen

so,hajat semalam nak cari bantal dan cadar
mane lagi tempat yang nak di tuju kalo bukan
IKEA

kami kene ikea, gi isi perut dulu
pastu baru la berjalan-jalan

MACY di Ikano ada buat sale gile-gile
bantal memang murah
aku ape lagi terus capai la..
tgk bolster pillow dari rm69.90 jadi rm15
mau tak terbeliak bijik mate aku tgk(nasib tak tercabut)

terus aku pegang la..salegirl tu siap leh ckp,
"baik u beli skrg,kalo weekend nie sure habis"
pastu die leh wat luahaan perasaan lagi

"ari tu i beli rm35, skrg nie jadi rm20.70 ajer bantal ni"
"ni jenama bagus maa, dreamland lagi"
(ayat nak suruh aku beli la tu)

SALE MACY DI IKANO HINGGA 16may
CEPAT KE SANE
(ayat cm iklan lak)

setelah dibelek-belek, aku pon beli 2 bantal dan 1 bolster
memang berbaloi la beli sbb bantal nye kualiti
tido adalah bende yang paling penting dlm hidup
bantal pon kene la yang berkualiti tinggi


gambar sebagai hiasan

No comments: