Daisypath Anniversary tickers

13 September 2011

Raya 2011

Salam sukadukakami

dah lame nye tak update belog...
hari-hari bukak belog tgk ajer...

hari tahun ni giliran Jack pulak
so,aku beraya di SEGAMAT. negeri kelahiran encik husband
tetapi disebabkan cuti raya pjg, aku amek keputusan utk balik trg 2 hari sebelum raya
sempat la berpuasa bersama Mama and Papa tersyg

mmg gamak + kecoh rumah..semua ada...
2 hari berbuka dengan mama,macam-macam mama masak
masak utk MENANTU kesygan beliau...

raya pertama aku beraya di SEGAMAT..
first time beraya di kg..mmg lain suasana disana
tetapi agak kelam kabut sedikit la..mybe sebab ramai

tapi aku pagi-pagi dah melalak..sure la..ingat kat mama + papa
lepas bersalam dengan Jack, kami bersalam dengan family MIL

macam baru lepas nikah ajer

posing jap

bersama FIL and atok

2 menantu beraya bersama

kami suami isteri

bersalam kazen Jack.teringat adik aku

raya ke 2 - ptg

raya ke 2 -pg

raya ke 3, aku dah balik terengganu. bersama FIL
datang beraya kat rumah mama + papa
sayang nye tak der amek gambar pon.
sebab excited nak jupe mama + papa
gambar raya bersama mama + papa pon tak de..
memang sedey gile...
tahun depan aku posing banyak-banyak
tungguuuuu

ok la..ini la kisah raya aku.
banyak cite, suka duka aku beraya di kg si Jack ni
kesimpulannya kene byk bersabar

No comments: