27 June 2011

slient is the best !

Salam sukadukakami

lately nie aku macam suke diam ajer..
bukan aku sombong tapi aku tak rase nak bercakap dengan orang lain
kecuali org yg rapat dengan aku ajer..

mybe aku memikirkan banyak perkara yang lebih penting dari bercakap
sume orang ingat aku ni sombong,baran,asik tak der mood ajer
aku rase tersisih kerana beberapa perkara
aku rase cam tak diperlukan lagi

mybe aku ajer kot yang rase cam tu

mybe mood aku dah sampai ke KERTEH TRG...

* i need my mom right now


2 comments:

yott said...

sometimes..sy pun mcm ni gak...;)

s h i d a said...

botol tu...baik kite diam dari kite ckp bende bukan2