20 December 2011

berpantang!

salam sukadukakami

dah seminggu aku berpantang...
seksa jugak...tapi tok kebaikkan aku tahan aje..

byk tanye and buat research mengenai BERPANTANG lps operate
aku operate tak besar hanya minor sahaja...
itu pon cume tebuk 4 lubang dekat bahagian perut

tetapi cara penjagaan seperti org baru lps bersalin
aku dpt rase mcm mane org bersalin BERPANTANG

hari-hari aku pakai stokin. tak nak bagi angin masuk.
takut perut kembung. pakai sweter sepanjang hari


geli gamat

MIL aku siap belikan GELI GAMAT.
sebab geli gamat dapat keringkan jahitan cepat.
MIL aku belikan jenama healin. harganya dalam RM67 sj


Mama and Papa aku tak sbr nk aku balik kerteh.
IKAN HARUAN dah tunggu aku...tidakkkkkkkkkkkkkkkk
macam mane la rase ikan haruan tu...

ikan haruan

ni ke rupe nye?gerun aku tgk
janji cepat sembuh ,aku rela makan

*doc bagi cuti SEBULAN..manyak syokkkkkk tp borink tak boleh kuar

3 comments:

Liyana said...

smg cpt sembuh... gelimat tgk ikan haruan tuu.. hoho

s h i d a said...

tu la..shida pon geli...thank u liyana

armouris said...

info tentang berpantang selepas bersalin - Cara Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang