Daisypath Anniversary tickers

16 December 2009

25hb Disember every year

yehh....25hb Disember akan tibe next week...aku and my siblings akan suke..sbb 25hb Disember adalah Anniversary mama and papa..tahun lepas kami sambut kt rumah ajer..order makanan kt luar and makan kt rumah..

time bercuti di bukit tinggi

tahun ini adalah tahun terakhir aku sambut anniversary papa and mama aku sebagai anak perempuan mereke..aku still anak die lg, but kuase penjagaan akan jatuh ke tangan Jack sebgai bakal husband aku..hehehhe...menang sedey sangat bile terpikir cam tu..

tahun ini aku and my siblings deside nak hadiahkan dorunk hadiah..so, kami berlima..sebagai kakak yang telah belajar di U, so, kami deside untuk collect lebih sikit untuk kakak, aku and dikmie..untuk adik aku yang masih study di Matrik and Sekolah kiteorg collect kurang sikit la ..cian la..budak lagi...

hadiah untuk mama, kami deside nak belikan wallet BONIA...mama ni peminat setia BONIA...dari dulu wallet die memang BONIA..

lebih kurang kot design die..aku pon tak pasti sbb dikmie yang belikan..

hadiah untuk papa pulak, kami deside nak belikan papa Handphone..papa ni memang tak suke tuka barang selagi barang tu tak ROSAK....bagus betol papa ni..so, papa sekarang ni still pakai HP Nokia 6610...


punye lame HP ni..papa gune HP ni since die baru keluar...memang lame la papa pakai HP nie..sampai speaker die pon dah rosak..so, kami cadangkan untuk tukar HP papa..still brand yang same sebab papa suke jenama NOKIA..mybe function die murah dan senang untuk orang yang agak berusia..hehehhe...

tak sabar nak tunggu dikmie alik rumah dengan hadiah ini..hehehhe

No comments: