Daisypath Anniversary tickers

15 December 2009

borang nikah...

Salam,

aku ni rase cam malas ajer nak taip..tiap-tiap hari tgk blog, tapi malas nak update blog..aduhhh...jangan begini...

semalam, aku and shuhada (kawan baik aku) telah ke pejabat agama untuk mengambil borang permohonan bernikah..RM1 ajer..murah kan..hehhehe..tepi nak tau, borang tu dalam tulisan JAWI..mak aiiii...

kami terus ke pejabat daerah untuk mengambil surat akuan Bujang..i'm single OK!...hehehe..aku kene amek ke pejabat daerah kerana aku tak bekerja and masih study..so, pejabat daerah yang kene keluarkan surat menyataakan i'm SINGLE...hehehhe...

lepas siap urusan di pejabat daerah , kami ke butik pengantin...servey-servey baju pengantin..aku memang berkenan dengan baju kaler silver..time aku nak amek gambar baju tu, teib-tibe butik tu tak der api lak..aduhhh..tension aku...dh panas...sbr je la..hehhee...aku akan ke butik tu lagi ngan mak aku..senang sikit..hehhehe

No comments: