01 December 2009

Alas Dulang Hantaran

salam sume...semalam aku dah jack berbincang mengenai alas dulang yang akan digunakan semasa majlis kami nanti..bagi pihak aku, tak der masalah sebab aku pinjam dari mak cik aku ajer..die beli dekat india..memang cantik dan halus jahitan manik tu..aku pakai time tunang tahun lepas..

semalam bincang la ngn mama aku mengenai alas dulang untuk jack..disebabkan semasa tunang ari tu jack dah beli atas dulang berwarna biru..so, tak kan nak gune lagi..hehehhe....nanti dalm gambar same lak..So, aku dengan rela hati menawarkan diri untuk menjahit alas dulang hantaran..lagi pon mama aku kan tukang jahit..tak ada der masalah bab - bab jahit nie..

aku suruh la jack berbincang ngn mak and abah die..so, disebabkan aku pon tengah cuti semester..tak der kije nak wat kat umah...baik aku buat alas dulang hantaran untuk jack..dapat jimat duit..betol x?

ari ni aku excited nak cari jenis alas dulang hantaran dekat internet..sebagai rujukan..lawa and cantik gak..aku tengah pening nak pikir kaler ape yang sesuai..sebab tema hantaran untuk jack adalah pink putih..(
kaler aku tuu, suke..suke..).kalo boleh, biarlah ianya boleh digunakan untuk adek - adek jack yang akan kahwin nanti..tak payah membazir nak beli..hehehhe..tgk !! bakal kakak ipar yang pandai jimatkan duit abg kamu tau.


pink nie cantik


alas dulang yang di bawah

note kaki : en.tunang = jack

No comments: