16 December 2009

basikal Automatik !

wahhh...basikal automatik !!...aku penah dengar and penah tengok..tp kalo kt kawasan umah aku ni memang TAK penah la aku tengok...petang td, aku tengok amek angin katluar rumah..borak la pasal basikal automatik sebab pak cik depan rumah aku baru beli..

basikal automatik

tengok borak - borak pak cik tu lalu..baru nak kuar umah..jalan- jalan ngn basikal baru die la..bapak aku pon sibok la nak try basikal tu..memang best la..kalo bapak aku beli, leh aku bawak kat dalam UPM...

smart gile bakul basikal ini.

ini la pak cik depan rumah aku a.k.a tuan punye basikal

basikal automatik ni bagus untuk golongan yang BERUSIA...ada tempat kayuh jugak..bagus untuk senaman petang - petang...heheheh..jalan-jalan amek angin..

No comments: