05 January 2010

kenduri kawen and mini reunion

hey sukaduka...
lame gile tak update kamu...
tahun baru, bilik baru, jiran baru,
TETAPI TETAP KAWAN LAME...

01/01/10 memang tarikh yang cukup cantik untuk berkahwin..
tarikh yang memang senang utk diingati...hari tu kami
ke majlis bertandang abg kawan baik aku nie..Abg Os..
abg kepada shafa..membe baik aku time sekolah dulu..
majlis nye bertemakan Garden..memang cantik...
aku dapat lah berjumpa dengan membe-membe sekolah yang dah lame
gile tak jupe..gathering la kejap..but memang happy gile..

deco yang memang cantik

suke bunge ros atas meja

suasana di malam

bersama Abg Os and my skool friends

mini gathering

2 single and 1 married

02/01/10 pula aku ke Gombak..ada majlis bertandang adik membe aku..
pengantin ni junior aku kat sekolah dulu..memang nakal..
but both of you are so sweet..

zahier and wife..

aina and auntie shiela

my best friend

4 comments:

NAJ HEBAT said...

wow..macam cantik je majlis tu..
buat kat mane majlis kawen kat atas nih?

ShahidaAzlini said...

buat dekat BUKIT KIARA EQUESTRIAN & COUNTRY RESORT..tmpt die mmg cantik utk wedding mlm..outdoor la...

Cik Belle said...

hye, blogwalking and terjumpe ur blog. tau x, canopy transparent tuh amek dengan siapa? =)

ShahidaAzlini said...

yer ker?cik belle..canopy tu mmg tempt tu punye..kalo u nak sewa i x tau lak..but u leh tanye..