19 January 2010

Makin Pening...Makin Kusut

Salam sukaduka...

Aku makin PENING, makin KUSUT, makin
KELAM KABUT
, makin TAK TENTU ARAH, makin TAK TAU APE
macam - macam nak buat but aku tak tau nak wat ape..
mybe sebab mama dah uruskan semuanya..
termasuklah brg yang nak bg kat tetamu..semua mama uruskan.
Thank u MAMA...arr sayang mama...
tapi aku tetap risau sebab aku duk kat KL, mama kat Kerteh..
hanya phone la penghubung kami...

Semalam aku gi nilai3 dengan jack..
kami tak tahu nak beli ape?nak tengok ape?
abes sume kedai aku masuk..tapi kami akan tanye
"berapa leh kurang kalo amek banyak"
sebelum pergi memang banyak rase bende yang hendak beli..
tapi tujuan UTAMA kami ke sane adalah untuk SERVEY harga dan barang..

kebanyakkan barang ada yang murah dan mahal..
kene pandai compare kan harga between kedai..
memang pening pale nak pilih barang...

so,buat bakal pengantin, kamu semua kene pandai tawar menawar apabila tibe
di NILAI 3..hehehe..

No comments: