Daisypath Anniversary tickers

05 October 2009

Ulang Tahun Pertunangan

4hb Oct 09 adalah hari paling bahagia kerana hari tersebut kami genap 1 tahun bertunang..Macam-macam dugaan yang kami telah tempuh..dengan berita baik yg en.Tunang telah menjadi System Admin kt TM..Tahniah en.Tunang..Mybe rezeki bertunang..So, ahad lepas kami telah sambut di Ikea..Tempat yang menjadi port kami every weekend..So, di sebabkan en.Tunang saya telah menjadi System Admin, saya lah yang akan belanje en.Tunang saya..Sampai ajer di Ikea, kami trus menuju ke Restorant Ikea..Perut pon dah lapar..Lunch time..Kami pesan Meat Ball , Fish and Chip, Daim Cake, Coffe, Pepsi..Daim cake adalah cake kesukaan en.Tunang saya..die memang suke makan cake tu..



Setelah penat berjalan pusing ikea, kami ke The Steamboat - Ketam Village ke ground floor di ikea..macam biase, kami akan oder 1 plate ajer dan akan kongsi berdua..saya ni bukan jenis yang makan banyak..lagi pon just tok dinner..memang tak sah jika ke Ikea kami tak makan di Ketam Village..Tempat menarik, makanan yang sedap..

Lastly utk entry ini, saya nak ucapkan Selamat Ulang Tahun Pertunangan yg Pertama dan Tahniah kepada en.Tunang kerana telah dilantik menjadi System Admin...i love u so much en.Tunang..hope sume nye berjalan lancar bagi mencapai MISI 2010..

No comments: