Daisypath Anniversary tickers

09 October 2009

Persiapan Perkahwinan

sorry la sume, saya dah lame tak update blog..skrg ni saya bz ngn assgmnt dan presentation next week...tension ajer..exam baru ajer lepas, kene prepare ngn presentation lak..smlm, saya dinner ngn en.Tunang...kami dinner di restoran di kajang...so, alang-alang di kajang, kami pon ke Dewan Perbandaran Kajang...en.Tunang bercadang nak wat majlis sambut menantu di dewan ajer kerana senang..tak yah nak kemas rumah..Dewan ini slalu gak org buat majlis kahwin kt sini..dewan besar dan tengah bandar kajang..mudah utk mencari..parking yg senang...






Ini lah dewan yang saya maksudkan..dewan ini mempunyai 4 gelangang badminton..dewan ni ada aircon..kalo sewa tanpa aircon just rm40 perhour, kalo aircon rm100 perhour..sesuai utk majlis perkahwinan..

en.tunang saya bz mengambil gambar sebagai rujukan..

Selepas dinner kami lepak di MCD Kajang...sambil lepak, sambil bincng psal majlis perkahwini..sebelum final ni, saya leh bincng lagi psal persiapan, nnt nk final exam, saya akan tumpukan perhatian dekat final exam dlu..persiapan selepas final..hehhehe...so, semalam saya dan en.tunang berbincng mengenai catering, pelamin, hiasan dewan, bile nk balik trg nk servey utk majlis nikah..Awal tahun ari tu, kami ada ke pameran perkahwinan di Putrajay, banyak la info yang kami dpt dari pameran tersebut..Semalam kami bz tgk ape yang kami amek semase di pameran..so, sabtu ni saya dan en.tunang akan ke klang, nak pegi servey baju dan pelamin utk majlis bertandang..dah servey nnt senang..trus book ajer...tak yah buang mase nak servey byk kali...

1 comment:

tengkujuh said...

huhhu.. awak, saya pun insy'allah buat kat dewan.bile buat budget,banyak gak nak kuar duit utk booking dewan etc.pastu dewan tu bukan bleh pakai lantai badminton mcm tu je.kene letak carpet dan sbgnya (kat dewan tmpat saya ler).sewa kerusi meja,alas kerusi meja. penin kan nak pikir tapi kalau prepare and buat survey awal2 takla penin sgt sebenarnya.

harap misi kita berjaya yep!
good luck exam nanti.