Daisypath Anniversary tickers

05 October 2009

Ratu Sehari and Intrend

hai blogger sume..semalam saya ke One Utama Damansara..sebaik ajer sampai OU, saya ternampak kedai buku Porpular..memang porpular di kalangan kanak - kanak dan student seperti saya..saya masuk ke dalam kedai dan terus ke ruangan majalah..apa yang saya cari adalah Majalah Ratu Sehari Keluaran ke 9..ini kerana setahu saya majalah Ratu Sehari ini dikeluarkan 3 naskah ajer setahun...memang rugi bagi Bakal Bridel jika tidak mendapatkan buku ini..Hanya RM25 sahaja, anda akan mendapat sebuah diari yang lengkap mengenai perancangan perkahwinan anda..diari tu memang bagus..lengkah dari persediaan merisik, bertunang, majlis pernikahan, majlis bersanding...so, sila dapatkan cepat..hanya terdapat di kedai buku terpilih ajer..

RM 25.00

Free by Ratu Sehari

Dah dpt buku yang saya idamkan itu, en.Tunang saya ternampak Majalah Intrend keluaran Oct 09..Majalah Intrend ini selalunye akan bercerita mengenai fesyen terkini, tetapi keluaran Oct ini, ianya menceritakan mengenai Alam Perkahwinan..bagaimana persiapan..so, saya pon membeli buku tersebut sebagai rujukan utk MISI 2010 saya nanti...Harga nya hanya RM 7.50 sahaja..cepat dapatkan buku ini..Memang tak rugi...


RM 7.50

1 comment:

Riena said...

ooww..awak pon mau kawin juga yaa?