Daisypath Anniversary tickers

16 October 2009

Cerita Dewan

entry ari tu saya ada cite pasal dewan.bersemangat kami pegi tgk dewan..siap amek gmbr utk rujukan lagi...ari isnin lepas, saya telah mendapat satu berita yg mengejutkan saya,en.tunang, bakal mertua iaitu :-

en.Tunang : u nak tau tak, td i call MPKJ.Die kate tarikh 19hb Jun 2010 telah di book org?cm ne nie?

saya : What!!!abes tu cm ne?(nasib tak pengsan)

en.Tunang : nnt i try call abah..

saya : ok..nanti paper hal u call i...

Saya memang terkejut time tu..nasib tak pengsan saya..time tu tgh bz wat group projek.Tahun depan nye wedding dah book dah...wahhh...mmg kene cepat book kalo nk wat kt dewan.So, kepada sesiapa yg nak kawen di dewan, sila book awal2..jgn ada masalah nnt..dewan book awal, so, sume masalah akan settle seperti catering, pelamin, makeup dan bagai-bagai lagi...semua itu perlu diuruskan jika dewan sudah di tempah..

Ari selase lepas, en.Tunang saya call.ckp ada hal penting nak bgtau..excited saya nk dgr cite dr en.Tunang saya..

en.Tunang : "i dah bincng dengan abah dan 'papa', mereka setuju utk ubah sikit tarikh "

saya : " yer ker?bagus la..i tak kesah mane..janji tak der masalah"

en.Tunang : " ok la..so, i dah book dewan tu."

saya : "yahuuuu..i tak perlu risau lagi.ehhehe (lega gile hati saya)

So,masalah saya dah selesai..saya perlu fokus kepada shooting video utk Audio Project , Prepare utk presentation Multimedia dan Exam Undang-Undang Keluarga Islam ahad mlm. Wish me luck..

No comments: