Daisypath Anniversary tickers

23 October 2009

Happy Birthday "Abah"

Hari ni 23th Oct adalah besday abah en.Tunang saya..bakal bapak mertua saya la tahun depan..hehhee...td en.Tunang ada bgtau nak kuar makan mlm nie..Saya ckp malas la nak ikut..sbb ingat nak rehat ajer kt bilik..Hari ni last class..so, next week prepare for final exam..tu yang ingat nak relex kan otak ...Tiba-tiba hp bunyi..tgk2 en.Tunang msg...Pelik gak sbb en.Tunang msg gune no 012..kami mempunyai private number iaitu no celcom..almaklum la. en.tunang saya ni kije dengan TM...so, kene gune la celcom..hehhee...Msg yg saya dpt td cm ni :-


"Malam ini abah belanja makan pizza, ajak sida jam 9mlm "


mase saya bace msg ni, nak tergelak pon ada..tp kene cover sbb saya dalam kelas...nak gelak sbb "abah" eja name saya salah..hehhee...x per la..org tua taip msg..mmg cam tu..hehehhe..so, malam ni saya akan dinner dengan family en.Tunang di Pizza Hut...tak sabar rase nye..anyway, happy birthday abah...


papa and abah time saya tunang

No comments: