Daisypath Anniversary tickers

21 November 2009

Kenduri Kahwin Sepupu

Pada minggu lepas, saya dan family ke Rawang bersama en.Tunang yg setia menemani saya..Kami ke rawang untuk majlis kenduri kahwin kazen saya..Kazen saya ini adalah seorang peguam bela dah mahkamah syariah...Husband beliau adalah seorang tentera..Wah..kalo dah name kahwin dengan tentera, konpom la jalan bawah pedang..Suka saya tgk...

Sepupu saya ini bertunang selepas saya bertunang..tetapi beliau kahwin sebelum saya kahwin..hehehhe...mybe jodoh die sampai dulu...semasa bertunang tema color sepupu saya ini adalah hijau..wah..memang cantik baju die..bandung mari...hehhehhe..

time sepupuku bertunang

Pada hari sepupuku bersanding, beliau memakai baju putih yang diimport dari bandung juga..Ini kerana mak cik saya ini berasal dari bandung..memang bertuah anaknye..Saya memang berkenan betul dengan baju yang sepupu saya pakai..cantik sebab ianya putih..so, jom layan gambar yang en.tunang amek..kebetulan camera saya rosak..tak tahu la kenapa wat hal lak..Tema color majlis adalah oren..nice color..makanan yang sedap..pelamin yang cantik..memang menarik tgk...

pelamin and meja makan beradap OREN

sepupuku yang cantik berbaju putih

kapten - kapten yang sungguh kacak

mama sibuk interview sepupuku

hantaran yang simple but nice

No comments: