Daisypath Anniversary tickers

11 February 2010

Home Sweet Home

salam sukadukakami...
finaly aku dapat balik RUMAH dengan selamat...
AMIN....

jack dengan baik hati telah mintak cuti untuk hantar aku alik..
aku balik naik bus...so, konpom si jack kene hantar aku..
mane tak nye barang banyak..sume nye barang- barang tok kawen...
aku cuti selame 1 week...cuti mid semester 2010
so,kene gunakan cuti sebaik mungkin untuk
uruskan persiapan yang belom SIAP


en.tunang yang sedia menunggu

bus tu dah la tak benti langsung..
terpakse aku tahan..sabar je la driver tu...
aku sampai rumah dalam pukul 6..
mama and papa tak der kat rumah sebab gi kuantan..
tunggu ajer kat rumah..nasib kakak aku ada..

antara barang-barang yang aku bawak alik :-

perfume
kasut nikah
cincin
kemeja
tudung nikah and sanding
kain tok pengepit-pengepit aku nanti (kakak and adek-adek aku)


barang aku yang bersepah

No comments: