23 February 2010

we love Arsenal

salam sukadukakami..

lame tak update blog..tenet kat bilik aku nie
cam chip more lak...kejap ada, kejap tak der...
sabar jer la..

cuti CNY ari tu jack gi KEDAH untuk merisik bagi pihak adek nye...
berkenan orang kedah lak...hikhikhik
si jack pula la suke sebab boleh jalan-jalan kat KEDAH..
sebenarnye gf adek jack duduk kat sempadan Kedah-Perlis..

jack belikan aku macam-macam..suke nyee....
jack beli seluar yang aku suka pakai..
jack beli toto (awal betol.hikhikhik)
dan yang aku paling suke

JACK BELI JERSI ARSENAL..

aku tak der la fanatik bola..
tapi sebab before ni jack dah ada jersi arsenal..
aku pon nak jugak..(jelez sebenarnye..hikhik)

abaikan tmpt kt belakang tu..

lepas dapat terus try and trus mms jack

WE LOVE ARSENAL

2 comments:

Riena said...

cantik ah baju awak shida...hehe
eh gudang carpet kat mana tu?

ShahidaAzlini said...

thank u riena..
gedung karpet tu kt nilai..kt pintu masuk nilai 3..heheh