Daisypath Anniversary tickers

22 September 2009

# 10 : New PuduRaya

Tahun ini saya akan balik ke rumah dengan BUS..ini kerana papa saya tidak membenarkan saya membawa kerete..Bahaya katenye..."awak tu pompuan,bahaya"...aduh...tension dgr ayat ni..cm la pompuan ni x tau nk bwk kete...sbr je la...But utk keselamatan saya dan 2 adek saya..kami telah bersetuju utk balik kerumah dengan BUS..So, sebelum puase lagi kami dah beli tiket bus..Tahun ini kami terpakse naik BUS di PUDURAYA..i hate PUDURAYA..dah sesak, jem lak tu..org ramai gile...PENCOPET ramai nk mampus..sbr je la..so,tepat kul 8PM saya dan adek saya bergerak dari UPM ke Kajang..Utk ke rumah en.Tunang saya..kete saya akan ditinggalkan di rumah beliau...so,kul 8.30PM kami bertolak ke PUDURAYA...kami mmg berharap jalan x kan jem teruk sbb sure ramai gile org nk balik kg...Tp alangkah terkejut nye saya semase smpai di PUDU, kerana org x brape ramai dan tidak JEM...mmg ajaib btol...hehhehehe...Saya pon melangkah masuk ke dalam PUDURAYA...mmg saya dan adek-adek saya terkejut dengan perubahan PUDURAYA..dah lawa tmpt tu skrg nie..BANGGA jap...slalu nye sesak ngn org ramai...so, x nk serabutkan pale otak saya, saya mencari tmpt utk duduk smpai menunggu BUS...terdpt tmpt menunggu baru di bahagian atas..WOH......lawa nye pudu skrg nie...siap ada WIFI lg...tp x sempt la nk update blog..sempat bukak Facebook , BerYM ngn kazen and my sister kt rumah...Agak berbaloi utk saya menunggu bus di PUDURAYA ini..mmg lawa tmpt nye..Thank u Perdana Menteri kite sbb beliau, PUDURAYA telah menjadi 1 tmpt yg cantik dan lawa..




No comments: