Daisypath Anniversary tickers

22 September 2009

# 12 : Kuih Raya

Hari ni dh masuk 3 syawal...cam biase, saya tetap mangun lmbt sbb smlm tdo lmbt...Terlajak mangun lak pg td..en.Tunang dh kejut tp tdo balik...Hari ni saya dan family akan pegi beraya ke rumah kawan lame papa...Sampai ajer di rumah tu, hujan turun dengan lebatnya..mmg lebat gile..nasib sempat sampai...Hari ini mmg bertuah kerana dh lame saya mancari rumah yg membuat kuih raya kegemaran saya iaitu HONEY CORNFLAKES...itu adalah kuih raye kegemaran saya.kalo dh dapt kuih tu, yang lain tolak tepi la..laksa penang pon dh x nmpk...hehehhehe..Bertapa sedap nye kuih itu...tahun ini saya x sempat membuat kuih tu kerana balik pon dh sehari sebelum raya..mane nk sempt..sahur kt rumah pon x sempat...

Kusyuk gile mkan

sebelum
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

licin ko balang kuih tu..

No comments: