Daisypath Anniversary tickers

30 September 2009

# 15 : Exam Mood

sorry la sume..dah lame tak update blog..lps raye saya bz ngn exam...test 2 lagi...tension ajer..memang tak ada mood nak study..mood tengah raye..sok saya exam AUDIO , luse lak exam ANIMATION...subject dah killer gile..sampai tak ada mase nak update psal persiapan..time exa saya akan ketepikan dulu persiapan kawen saya..



seperti yg dirancang, raye ke 5 ari tu, family en.Tunang saya telah datang ke rumah untuk berbincang mengenai tarikh kami melangsungkan perkahwinan...mmg sgt sronok dan teruja time nk bincang...kedua pihak setuju seperti yg dirancang...hehhehe...Thank u Papa and Mama..So, kami akan berkahwin pada bulan 6 tahun hadapan...lagi 9 bulan saja..
Dah boleh start counting hari la ni...kawen, kawen gak, project final kene siapkan...tajuk pon belom pilih lagi...Pening...Pening...anyway, lps exam saya akan teruskan kembali MISI 2010 saya ini...
MOOD : study for 2 killer paper...

No comments: