Daisypath Anniversary tickers

23 September 2009

# 14 : 4 Syawal = 1 Tahun

hari ini adalah hari yang paling diingati dalam sejarah...ini kerana genap la 1 TAHUN kami bertunang...kalo ikut kalender islam la...tahun lepas iaitu 4 syawal = 4/10/08 adalah tarikh kami bertunang...x sangka sudah setahun kami bertunang...

Dalam mase setahun ini, macam-macam telah kami lalui sebagai tunangan org..bergaduh sudah, bergelak sudah, bermasam muke sudah, merajuk sudah...tapi itu la ragam org bertunang...Saya tak sabar nk tunggu esok, kerana sok family en.Tunang saya akan datang ke rumah..katanya ingin menetapkan tarikh bagi majlis kami tahun hadapan...

Lepas tarikh ditetapkan, saya mest akan bz ngn persiapan yang harus di buat...dengan exam yang belum habis lagi...aduh...tp tak mengapa, mama sentiasa membantu saya...Semalam dah bincng ngn mama dan mama setuju utk uruskan mengenai makanan...Yahoooo...syok nye, tak yah kuar duit..

Bulan 10 nnt genap lah hubungan saya dan en.Tunang saya selama 5 tahun..sudah 5 tahun kami tunggu utk di ijab kabulkan..saya berharap segalanya berjalan lancar seperti yg di rancng..AMIN

Ini adalah gambar kenangan semasa majlis pertunangan kami tahun lepas..terasa seperti baru bulan lps bertunang..hehhehe...Jumlah dulang hantaran adalah 9 berbalas 11..tema nya adalah purple dan biru...

No comments: