Daisypath Anniversary tickers

16 September 2009

# 6 : Mood Raya

Saya sebenarnye dah x sbr nk alik KG..Kg ker???saya tinggal di tmpt yg dikategorikan sebagai luar bandar..that mean KG la kn?hehhehe...org ckp bandar..but x der la cm bandar KL nie.Bandar saya mempunyai 1 jalan besar sjh..itu la jalan nk ke shcool and office..dgr cm klakar kn..


Nasib la exm just 1 paper ajer b4 raye..kalo x mmg xder mood nk stdy sbb mood nk raye dh kuasai diri ini..Tahun ini saya akan berraya di rumah sahaja..Ini kerana my dad tak brape sehat sejak excident ari tu..so,my family terpakse berraye di rumah ajer..but im happy because kami 5 beradik akan balik..kakak,me,dikmie,yanny and adek.


Saya akan balik ke rumah bersama 2 adek..kami tak dibenarkan balik dengan kerete kerana my dad ckp "awak sume pompuan, bahaye bwk kerete jauh2"..adakah lelaki ajer dibenarkan drive kerete jauh2???But tak mengapa, janji dpt balik rumah..tak kesah la ngn ape..Lastly kami balik naik bus.. kt PUDU


Kami ber'3 akan balik Jumaat MLM...sure PUDU pack gile org..saya ingin sarankan kepada org ramai yang ingin pulang ke KG halaman agar mengamalkan langkah2 berjaga2 untuk keselamatan..Lebih2 lagi ngn wabak H1N1...


ini adalah semburan tgn dan Mask mulut yg dibekalkan kepada setiap student UPM.utk langkah berjaga2...better gune kerana ia dpt mencegah dari terkene wabak ini..nasihat saya, AMBIL LANGKAH BERJAGA-JAGA UNTUK KESELAMATAN ANDA..Selamat pulang ke KG..

No comments: