Daisypath Anniversary tickers

22 September 2009

# 11 : 1 Syawal

Sorry la kawan2 sume, saya update lmbt sket..al-maklum la raye kn, mest BZ nye..dengan nk kemas rumah lagi, layan tetamu lagi, jadi BIBIK lagi...aduh...PENAT gile...Tangan saya ni x berenti buat kerja..kejap hidang air, tambah lauk, bagi duit raye kt budak-budak yang datang beraya...

Tahun ini merupakan tahun yang akan di ingati smpai bile-bile...tahun ini merupakan tahun terakhir saya beraya sebagai seorg gadis..InsyaALLAH tahun dpn saya akan beraya dengan gelaran WIFE kepda en.Tunang saya..Seperti biasebaju raye saya akan diTAJA oleh 'bakal mertua' saya..mmg terase diri bahagia sgt...Thank u 'MAK'..InsyaALLAH syawal ke 5 ini Family en.Tunang saya akan ke rumah saya untuk berbincang mengenai majlis perkahwinan yang bakal di adakan pada tahun hadapan...Tak sabar lak saya hendak laksanakan MISI 2010 saya ini...



Aktiviti saya pada 1 Syawal :-

Pagi = Mangun dan bersiap, tolong mama hidang makanan, buat air...

TengahHari = Ke rumah kawan papa..Open House(mkn free)

Petang = Layan tetamu yang dtg x berenti-renti...

Malam = Layan saudara yang dtg( dh mlm pon ada org nk dtg, name Raya)

Kesimpulannya = Hari yang MeMENATkan..

No comments: