06 April 2010

benar kah?

salam sukadukakami

benarkah budget bergini?

ohh tidakk !!!

mybe untuk majlis bertunang sesuai..
zaman sekarang sume barang dah naik harga




7 comments:

Zariza said...

za rasa x bleh dah ikut budget ni..tgk bab hantaran udah le..adehss..kalau bab pelamin sume tu..mana nak cari zaman skrg nie rm1.5k..adehs..kalau dpt set kan cam ni..alhamdulillah sgt2..

tapi apa2 pun buatlah yg termampu kan..:)

aDieyZa said...

ni msti budget 10thn yg lalu.. mmg xsesuai dgn zaman skrg.. jauh sgt bezanya..

apapun, buat budget dgn terancang..

ShahidaAzlini said...

btol tu...i pon rase cm tu..x kan brg hantaran rm600 ajer..leh dpt kasut dan handbag ajer...hehee..mybe untuk bertunang ok..

NAJ HEBAT said...

wah3.. baru naj tau nak kawen duit banyak mcm ni..

fuh! kne cari jutawan hartawan utk jd husband naj nnt! hehe :P

aCik GeE cHoMeY said...

x kot....lebih la....untuk potografer je da 1 k ketas....
barang2 hantan lebih 2....tapi terpulang pada individu la...yang penting majlis berjalan seperti yang dirancangkan..:-)

~ thalhazlin ~ said...

huhu. mana dapat budget cam gini. belanja makan mana la cukup 4k? barang hantaran pun mana la cukup 600. ni quotation zaman dulu. huhu.

Cery said...

itulah..saya dulu pun lepas kawin kopakk2..hehe. tp yg penting brg2 hantaran tu biar brg yg kita gune lepas kawin..mcm beg,walet,sejadah ,baju perfume,etc... kalo nak supplemen pun bagus sgt2.. sbb dua2 boleh mkn... sy sediakan supplemen utk hantaran..hanya RM80 (shaklee brand terkemuka)/// murah bukan 80 utk satu set hantarn.. and benefits dpt kat both hubby and wife

salam sayang
mama faiz
http://everybodylovescery.blogspot.com/