28 April 2010

perihal Songkok Nikah

salam sukadukakami

hari isnin hari tu jack cuti
sebab nak ke Jalan Masjid India mencari SONGKOK
kami dah gi OMAR ALI di Alamanda
tapi tak der stok,so kene la ke Wisma Yakin
memang banyak pilihan kedai songkok
tapi anda kene pandai tawar-menawar

nape OMAR ALI?
mybe sebab name ayah jack
OMAR HASHIM
(gurau ajer)

takder la,ianya sebab harga die ok
produk die kualiti,jahitan yang kemas
kualiti baldu tebal, bukan yang jenis nipis
(puji sikit ajer..hehehe)

songkok untuk nikah aku suka yang tinggi
but jangan la terlalu tinggi

sebab bapak aku penggemar songkok yang tinggi
pak cik aku pon same

papa ku dengan songkok nye

pak cik ku dengan songkok nye


jack cari songkok 4inci 1/2
harga songkok rm75 tapi lepas diskaun just RM60
bekas songkok plastik ini RM15 lepas diskaun just RM10
lepas aku tawar menawar (tawar menawar tu PENTING)

bekas plastik ini kalis air
tak rugi beli sebab leh simpan songkok
untuk jangka masa yang lame
( 10 tahun leh tahan tak ?)

songkok jack

amacam,tinggi tak? model jap


6 comments:

^^miszdeana^^ said...

songkok pn de brand jgk ye..xpe alah m'beli mnang m'makai...btl x?

ShahidaAzlini said...

ha a..cm handbag lak rase..hehehe..

janji selesa dan berpatutan..

cik puan fara said...

ahaa..same mcm my Dad, pakai songkok tinggi.. :D

ShahidaAzlini said...

yer ker?wahh...org pandai timur mmg cm tu eh..hehehhe..just gurau... :)

ElyaElmo said...

kalau sesapa cari songkok tinggi..kang wisma yakin pun bnyk jee kedai2..sana pun lehh tawar lagi:)

ShahidaAzlini said...

btol tu..songkok standart pon ada jugak di jual di sana..beli skrg simpan tok raye..hehehe